середу, 21 грудня 2011 р.

ВЕДИ МЕНЕ, ЗОРЯНИЙ БРАТЕ!


        1
Не смерть страшна у цьому світі -
Страшне саме життя.
У тяжкий сон серця сповиті,
В безглузде майбуття.

Над сплячим світом Дзвін лунає, -
Душа тремтяча Дзвонаря
Мотузки з рук не випускає:
Прокинься, люд– гряде Зоря!

О світлий Брате, Друже милий,
На Дзвін летить душа моя.
Тепер побільшає в нас сили,
Бо на підмогу прийду Я!
       
        2
                      Олесю  Берднику
Я прагну бути там де Ти –
В ясній блакиті.
Не залишай мене одну
У цьому світі.
Не залишай мене одну
В житті чужому,
В передсвітанні прокурлич
Політ додому.
Курлич гучніше в небесах,
Курлич громово
І полетить моя душа
На Твоє Слово.


 3
                      Івану  Франкові
Нема сильніш нічого, над Любов.
В ній все сплелось – падіння і спасіння;
І смерть у ній, і чудо воскресіння,
Розлука в ній, і ждана зустріч знов.
Любов – Життя.
Життя – Любов.
Політ душі.
Основа всіх основ.
       
         4
                      Лесі  Українці
Буду жити, діять, мріять, сподіватись,
Буду йти угору і співать пісень,
Як і Ти, крізь сльози, - буду я сміятись
З вірою в грядущий веселковий день.
       
        5
Веди мене, Зоряний Брате,
Веди мене в Батьківську хату,
Де голос братерства лунає,
Де Мати наш Рід обєднає.
Веди мене, Зоряний Брате,
Я знаю, що значить чекати.
Я прагну дороги, я хочу летіти,
Не буду чужинським богам я служити.


АЛЛА СТЕПАНЕНКО  м. ПАВЛОГРАД

Немає коментарів:

Дописати коментар