суботу, 8 грудня 2012 р.

ГОЛУБКА З ОЛИВОЮ


Злетіти б  над Україною
Таким от голубом Пікассо…
… До Севастополя дружина
Взяла квиток у касі.

От треба їй без мене їхати:
Я розумію – допомогти подругам…
Як найде що на сестру їхню:
Трах-бах і – в  подорож.

Залишаюсь один-на-один з морозами.
Розправив крила – куди б мені?
Настрій – стервозний.
До стерви якої б, може? Ні!

Прив’язала отак до себе – дивуюся:
Щоб на відстані… І безланцюжно.
Невже  до останнього пульсу
Буду вірним мужем?

Але якщо подумав про це,
Думка не буде зрадою,
Як сам процес,
Коли в чужі обійми падаєш?

Що це зі мною коїться?
Дивне відчуття свободи.
Що за сліпуче колесо
В небі так радісно ходить?

Сонце? А може, це я, розбуджений,
Злетів голубом над Україною
І золотий килим судженій –
До Севастополя стелю дружині.

Щоб їй сонячно їхалося.
Щоб їй сонячно верталося.
А в мене за вікнами віхоли.
Грудню, доліталися!

Шкода, немає каміна в нас.
То грівся б і дожидався:
Приборканий дружиною,
Голуб Пікассо…  

Зарився в книжки – заспокоївся.
Сублімація в слово вилилась.
Гріюся вірності поясом.
Річ корисна, як виявилось.

Повернулася, як з оливою
Голубка в Пікассо.
Так мирно й щасливо в нас,
Коли разом.

Так легко мені літається
І дихається Україною.
Стою на станції –
Цілуюся з дружиною.

Іван Левченко, першодрук, 8 грудня 2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар