пʼятницю, 19 квітня 2013 р.

Я НЕ ПІДУ, НЕ ЗДАМСЯ, НЕ ЗЛАМАЮСЬ!



Як я втомилась жити, мов та птаха
 З пробитим серцем, зраненим крилом,
 Бо кожен крок - неначе крок до плахи,
 А кожна мить - лиш ворогу назло.

 І сон не сон - суцільне шматування
 Душі моєї, вічно на межі,
 І кожен день - неначе бій останній,
 Де важко відрізнить свої - чужі...

 Втомилась від облуди цього світу,
 Від подолання прірв нерозумінь,
 Від тих, що хочуть так несамовито
 Душі мої сказати - "все, амінь!...".

 Напевно, що піддавшись цій утомі,
 Душа моя могла би вже спочить...
 Та краще, хай мене поб"ють всі громи,
 Ніж ворогам втамую ненасить!

 Я не піду, не здамся, не зламаюсь,
 Душі вогонь роздмухаю - нехай
 Вона щораз, мов Фенікс, воскресає,
 Аби життя вдихнути понад край!
 8.04.2010р.


Немає коментарів:

Дописати коментар