четвер, 26 березня 2015 р.

"ЦИНІЧНІ БАНДЕРИ"

На зламі кривавої ери,
Коли в Україні війна,
Саме «цинічним бандерам»
Сьогодні найвища ціна.

Послухай мене, благаю,
Мій поводир-мільярдер,
Дозволь, я тобі нагадаю
Сутність справжніх бандер.
Бо й справді - якісь комічні
Акценти твоїх промов,
Незламні бандери «цинічні»
І знову бандити немов.
А слід було б добре знати,
Що о́рдам чекістських зграй,
Єдиний, хто зміг повстати -
Був саме бандерівський край.
То їхні незламні обіти
Гноїли чужі Соловки,
Коли Україну совіти
Давили на смерть, як вовки.
То їхні щити із фанери
Оплакував гідний Майдан,
Коли «цинічні бандери»
Злітали в небесний туман.
То їхні в АТО Бе-Те-еРи,
Всмоктавши в собі екіпаж,
Під гасло Степана Бандери
В двохсотий згорали вантаж.
І навіть, вдивляючись в небо,
Крізь тіні уявних химер,
Я бачу – крокують в потребі
 
Загони небесних бандер.
Від Божого роду й до тризни
Їх діло святе й вогняне
В жертовній любові Вітчизни
Рятує тебе і мене.
На зламі кривавої ери,
Коли в Україні війна,
Саме «цинічним бандерам»
Сьогодні найвища ціна.


26.03.2015р. Василь Ковтун

Немає коментарів:

Дописати коментар