четвер, 15 грудня 2011 р.

МРІЄ, НЕ ЗРАДЬ! ТИ Ж ТАК ДОВГО ЛИЛА СВОЇ ЧАРИ...


                        Леся Українка
        1
Жила серед лиха, співала пісні,
Крізь сльози сміялася дзвінко…
У душу навіки запала мені,
Співачка життя – Українка.

І знов серед лиха у прірви на дні,
Від справжнього сонця в затінку –
Живою водою здавались мені
Вогнисті слова Українки.

А зараз у плетиві мрій і надій
До зір підіймається стрімко,
Те світло, що ти запалила в мені, -
Ти чуєш мене, Українко!
       
        2
Зриваю маски, йду до себе,
До первозданного людського «Я»…
Пливуть хмаринки наді мною в небі,
Десь з гаю лине пісня солов’я,
Тихенько вітер колиха тополю –
І пам’ять поплила у забуття…
Неначе не було у світі болю,
Неначе не моє було життя.
І тільки зараз пам’ять справжня
Розтяла променем завісу сну
І я побачила… себе прадавню
І дану Богом долю осяйну.
       
        3
Дожити до межі, до краю,
Спалити за собою всі мости,
Повстати проти себе і без жалю
У Новий Світ, у мрію перейти.

Алла Степаненко







Немає коментарів:

Дописати коментар