суботу, 3 березня 2012 р.

Я ПОВЕРНУСЬ


Василь Ковтун (НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ)


Я повернусь, зітріть з обличчя сльози,
Тримайте наготові кулаки,
Сніги розтануть, розтопляться морози,                     
У небі закружляють співаки.

 Ріка розмерзнеться і заживе водою,
В легенькі хвилі заглянуть вітерці,
Земля прокинеться і смілою ходою
По ній гулятимуть розбуджені творці.

 Заграє сонечко своїм веселим ликом,
Теплом надихає за комірець пісень,
Позве в політ лелека вільним криком,
Життя з надією полине в новий день.

 Ударять дзвони  Божого веління,
Церкви засяють духом куполів,
Народ підніметься за покликом сумління,
До справи кинеться у бур’яни полів.

 Візьметься вірною і дружною юрбою
Очистити від бруду рідний край,
В полях  проораних заграє гурт сівбою
В надії виростить священний коровай.

 І в тій толоці на зло суворій долі
Я разом з вами стану до робіт,
Я прилечу до вас із каземат неволі,
Щоб чути звуки весняни́х трембіт.

 У небо гримнемо козацьким вільним співом,
Так щоб здригнулася велика славна Русь,
Тримайте гурт і кулаки зі гнівом,
Чекайте з вірою - я скоро повернусь!



                29.02.2012р.


Немає коментарів:

Дописати коментар