четвер, 5 квітня 2012 р.

ВПЕРЕД


Василь Ковтун (НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ)


Ішов, спіткнувся, долі впав,
Розквасив ніс, зчесав долоні,
Хтось мені яму прокопав,
Спинити хід в її полоні.

 Лежав недовго, мабуть мить,
Устиг лиш думу розлютити,
Із ран багряна цебенить,
Та цим мене не засмутити.

 Підвівся хутко, з ями геть,
Як мудрий пес зализав рани,
У голові все шкереберть,
Мій стан далекий від нірвани.

 Зібрався думами в кулак,
Обтер з обличчя бруд і сльози,
Я все ж живий-це добрий знак,
Адреналіну в тілі дози.

 Залишив злість для ворогів,
Нехай вона їм душу вирве,
Як жеребець від батогів
Копитом вдарив в стіни прірви.

 Помчав вперед, бо маю ціль,
Та й треба час наздоганяти,
Я вже не чую в ранах біль,
Мій хід нікому не відняти.

 Суворий погляд в далечінь,
Мета свята насамперед,
На зло проклятих потрясінь -
Лише вперед! Лише вперед!

 21.03.2012р.

Немає коментарів:

Дописати коментар