четвер, 17 травня 2012 р.

ПОЛІТ


Василь Ковтун


Якби ж то так судилось долі,
Щоб я із пта́хами літав,
Ото б натішився в роздолі,
Ото б я воленьку вітав.

Піднявся б на високу гору,
Де хмари пестять власну тінь,
І разом з сонцем в ранню пору
Пірнув би в їхню глибочінь.

Вдихнув би вітру повні груди,
Аби набратись в нього сил,
Щоб шаленіти з амплітуди
Нестримних і гарячих крил.       

Я б облетів лани широкі,
Квітучі села і міста,
Я б глянув в душі їх глибокі,
Я б прислухався в їх вуста.

Я б милувався божим світом
Орлиним оком із небес,
Я б солов’їним заповітом
Людський звеличував прогрес.

Забув би про глибокі рани,
Про слід рубця в душі моїй,
Про гострі ріжучі кайдани,
Про каземати смілих мрій.

Я б пригадав дитинство босе,
Розбиті ноги до кісток,
Сльозу, що впала в ранні роси,
І подорожника листок.

Я полетів би в край дитячий,
Де вже гуляв неначе птах,
Де дух свободи нетерплячий
Прогнав із дум висотний страх.

Я б відшукав потертий глечик,
Налитий свіжим молоком,
З веселим тріскотом лелечим
Лизнув би піну язиком.

Я б зазирнув у рідну хату,
Обняв би маму молоду,
Чоло б обтер трудязі тату,
Їх цілував би на ходу.

Я б пригорнувся до оселі,
Де пісня лине часова,
Я б на порозі, як на скелі
Присів би тихо, мов сова.

Я не сказав би ані слова,
Я б не знайшов для того сил,
Була б лиш дума за промову,
І пух пера зомлілих крил.

Я міг би вічність так сидіти
В полоні втрачених хвилин,
Де славлять волю вільні діти
І сірий птах, що сів на тин.

А повернувшись, мимоволі,
Я б в небо голосно кричав:
Чому ж не дав Всевишній долі,
Щоб я із пта́хами літав?

 17.05.2012р.



Немає коментарів:

Дописати коментар