вівторок, 29 травня 2012 р.

ПОГАНО СПЛЮ


Василь Ковтун


Погано сплю, замучило безсоння,
Як пес із во́шами кручуся у кублі,
Довбають думи, як дятли підвіконня,
Боки намуляли газовані рублі.

Працюю тяжко, в турботах до народу,
Не маю ча́су для спорту й привілей,
Я не за гроші, чи якусь там нагороду -
Себе терзаю для простих людей.

Аби позбавити кортежу стольне місто,
Придбав простенький для руху вертоліт,
Не маю права в трамвайне лізти тісто,
Не маю права, як злидня, дивувати світ.

Аби  не клянчити квартиру у держави,
Живу в сільській норі, неначе тхір,
А що тут дивного, таке отримав право-
Хатинку збудувати межи гір.

Басейни, сауни, альтанка серед ставу,
Для гольфу поле, пару страусят,
Паркан і вертухаї стережуть заставу,
Мій сон в колисці і шашлик із поросят.

Лісочок поруч, мисливське господарство,
Для водних процедур відгородив Дніпро,
Живу як всі, це ж не якесь там царство,
Тут місце для поетів - звеличую перо.

В землянці тій пристойно все і мило,
На стелі люстри у тисячі вогнів,
На кожнім поверсі обстрижене бурмило
Сховало в кобуру свій пістолетний гнів.

В окремім залі музейне справжнє диво,
Що еротичний породжує екстаз,
Коли затягує так смачно й особливо
Щоденну пісню золотенький унітаз.

Все як годиться, чинно і шляхетно,
Живи собі і думай за народ,
А якщо красти, то уже конкретно,
Не шапку ж красти - я ж не ідіот.

Нічого зайвого, така собі хатинка,
Я тут і гніваюсь, і славно веселюсь,              
Моя спадає тут біля ікон сльозинка,
Коли напружений я за народ молюсь.

Та лиш второпати мені ніяк не в силі:
За що ж прокльони я людські терплю,
Коли ж замовкнуть ті народні хвилі?
А щоб вам грець - я із-за вас не сплю!                   

 27.05.2012р.




Немає коментарів:

Дописати коментар