вівторок, 5 червня 2012 р.

Є ЧАС?


Андрій Кісельов

…Розвезлись небеса із гуркотом жахливим
І блискавки, мов леза, прорізали пітьму…
Архангел вострубив – і кров моя застигла,
Коли побачив я ту посмішку страшну…

Палаючим вогнем Господь осяяв душу,
Відразу відділив гріхи від каяття,
І що ж мені тепер ? Як відмолити мушу
Все те, що наробив за того, за життя?

«ПРОЩУ ТЕБЕ ЗА ВСЕ: ЗА БІЛЬ ЧУЖИЙ ТА СЛЬОЗИ,
ЗА ПІДЛІСТЬ І ЗА ЛІНЬ! – я із вогню почув.
І був той трубний глас без жалю, без погрози, -
А БАТЬКІВЩИНІ ЗРАДУ – ТОБІ Я НЕ ПРОЩУ!»

Крізь іскри отого Божественого сяйва
Впізнав я кількасот облич невиразних…
Дивилися вони з докором та печаллю
Суворі вояки - із пращурів моїх…

«ВІКАМИ БОРОНИВ ЦЮ ЗЕМЛЮ ВІД НАВАЛИ
ТВІЙ РІД – ЇЇ І ПОТОМ, І КРОВ*Ю ПОЛИВАВ…
ДІДИ ТВОЇ НА НІЙ ЛЮБИЛИ І ВМИРАЛИ,
А ТИ ЇЇ, ІУДА, ЯК ГОСПОДА ПРОДАВ!»

В холодному поту прокинувся від зради…
- на радіо читають «закони пахана»
Про мене, про народ, і про Верховну зРаду,
Про Землю УКРАЇНИ, якої вже нема…
осінь, 2011 р.





Немає коментарів:

Дописати коментар