вівторок, 26 червня 2012 р.

НАЙДОРОЖЧЕ ІМ'Я


Не заважайте Царівні Зір -
Хай Вічну Книгу пише.
Сотні життів, сподівань, зневір -
Все це народится в тиші.

Тихше, благаю. Вона ж сама -
Їй помилитись легко.
Крапку поставить - і вже до мам
Не полетить лелека.

В речення вклинить якесь тире
Стомлена Зір Царівна -
Й геній майбутній в метро помре.
Скажуть: "Хворів. Не дивно".

Місяця Донька, Та, Що Не Спить -
Пише нам, людям, долі.
Мріють про неї старі степи,
Чують її тополі.

Чом серед квітів росте бур'ян?
Мудрість людська - наївна.
Мала колись і земне ім'я
Мужня Зірок Царівна.

Очі у неї були ясні,
Голос бринів тривожно...
Знову благаю: "Наснись мені,
Навіть якщо не можна".

Світ - рівновага між Інь і Ян,
Світ - протиріч криниця.
Я пам'ятаю її ім'я.
Це таємниця.

Наталя Федько


Немає коментарів:

Дописати коментар