суботу, 21 липня 2012 р.

НА РОЗДОРІЖЖІ


 Тобі присвячую

Як швидко згорів дитинства мого курінь,
 Той самий, в якому грала фантазій скрипка.
 О доле, не хочу більше таких прозрінь.
 І звідки це скло? В кімнаті розбита шибка.

Як довго болять ті рани, яких нема...
 Для інших нема. Для мене ж вони - клейноди.
 На плечі садів раптово упав туман,
 А вітер забув свої урочисті оди.

Він мужньо замовк, щоб я говорить змогла,
 Щоб людям відкрити встигла богів секрети.
 І знову не влучить в мене оман стріла,
 І знов я вночі прокинуся з криком "Де ти?"

Наснилось мені, що втратила я сестру:
 Її понесли у Вічність шалені хвилі.
 О швидше б мене ударив натхнення струм -
 Тоді заговорять вірші мої стокрилі.

Не варто усіх любить і усім прощать,
 Якщо найрідніші душі пильнує морок.
 Рука пам'ятає дотик твого плаща.
 Молитва німа обійдеться без риторик.

Я світом блукаю, дика, як сто вітрів,
 Я правди шукаю, в серці сховавши втому.
 Він вірить у мене - той, хто мене зігрів,
 Тож з мандрів далеких я повернусь додому.

Наталя Федько


Немає коментарів:

Дописати коментар