суботу, 8 грудня 2012 р.

НЕВТІШНА КОХАНКА


Я в коханки побував
На імення пізня осінь.
Сива-сива голова,
А туди ж – у гречку – й досі...

От де душу вже відвів:
Находився-надавився.
На зеленій ще траві
Золоте іскриться листя.

"Хочеш золота – бери!
Пригодиться, – каже, – вдома"...
Я їй теж наговорив –
Аж невдобно і самому…

За дарунок золотий
Обіцяв щось незбагненне...
"Може, – каже, – ти й сватів
Вже дозрів заслать до мене?"

Але ж ти невдовзі йдеш
За моря десь, океани…
"Так і ти зі мною теж:
Вдвох – так вдвох уже, Іване!"

Я тоді: зажди, зажди –
Кардинально це так дуже.
А вона мені: "Іди
Й обміркуй усе, мій друже!"

Що робити тут було:
Я додому – там дружина
Каже: "Борщ уже схолов.
Подивись – котра година!"

Далі мовила з смішком:
"Нагулявся! Ти весь Київ
Пішки, мабуть, обійшов?"
Я кивнув. І борщ весь виїв.

А прислухаюсь вночі:
Хлипа дощ. І так голосить:
Хтозна – вітер, може, чи
Та коханка – пізня осінь.

Уночі голосить, вдень...
І не знаю: легше стане,
Якщо осінь піде десь
За моря, за океани?..

Іван Левченко, першодрук, 30 листопада 2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар