вівторок, 5 лютого 2013 р.

Обіцяний рай


Іван Левченко

А давай будем ми говорити,
А роки проминають нехай.
Іще ночви старі не розбиті,
Як і віра в обіцяний рай...

Ми, як діти, щасливі з тобою,
І чого б то не бути удвох?
Чи то в серці ще мало любові,
Чи на вірність випробує Бог?

Де вони – ті красуні звабливі,
Наче мрії в розбуджену рань?
Іще віра не щезла у диво –
Там і тут, і повсюдно він – рай.

Та вже юнь, як у сивім тумані.
Плине човен – у зрілість пора.
Ти зі мною –  найкраща з обраниць.
Тільки де він – обіцяний рай?

У човні то весло як не трісне,
То вода проступає на дні…
І про рай недоспівана пісня
Притлумилася в серці мені...

І не зчулися – виросли діти.
Ми на станції стріч і розлук.
Може, їм пощастить рай зустріти,
Але тільки нехай щоб без мук.

Не виходить… Бо кожен, звичайно,
Набива собі ґулі свої.
Замість раю приходять печалі.
І змовкають в гаях солов’ї.

Вже і ночви –  старі і розбиті.
І човна віднесла течія…
Де ж він рай той обіцяний в світі,
Розкажи, сива ладо моя?

Ти не знаєш і я теж не знаю.
Ночви й човен укрив білий сніг.
Проминає життя, проминає...
І здається вже раєм мені.

Та цінуймо ж, що випаде в долі!
І як хочеш його називай,
Не повториться й миті ніколи:
Рай обіцяний – справджений рай. 

Я  у доброму гуморі зранку:
Хочеш каву у ліжко? Несу!
Мені в радість твої забаганки.
Може, в цьому і раю вся суть.

Іван Левченко, першодрук, 15 січня 2013 року  

Немає коментарів:

Дописати коментар