неділю, 17 лютого 2013 р.

Чи серцем Шевченко іще не горів?


Борис Мозолевський

Чи серцем  Шевченко іще не горів?
Чи Хмель не водив нас до бою?
Народе мій рабський! Допоки ж царів
Терпітимеш ти над собою?..
І вийшов народ мій, і мовив:
- Ти ба, а що це за піп новоявлений?
Допоки в собі не уб'єш ти раба,
Допоки і я уярмлений...

Не важко упасти від кулі в бою
За наші священні знамена.
А як у собі я те рабство уб'ю,
Коли воно в'їлося в гени?
І мовив народ мій:
- Без хліба й води,
Коли вже, здавалось, не витримати,
Мойсей по пустелі нещасних водив,
Щоб ницість із душ їхніх витравити.

Не ті вже, не ті, що з полону втекли,
А тільки змужнілі їх діти,
На волі народжені, гідні були
Свою Батьківщину узріти.
Велика мета - відповідна й ціна.
А мудрість - а мудрість від бога.
Оце тобі - небо. Це - прірва без дна.
Й над нею, як нитка, дорога.


Немає коментарів:

Дописати коментар