неділю, 17 лютого 2013 р.

Простіть мене


Борис Мозолевський

Простіть мене, я скоро буду з вами -
Маленька жменька сірої золи.
Простіть за все, що ви не доспівали,
Та що там блазнювать - не дожили.

Прости мене, Василику, мій брате,
За всі твої печалі і жалі,
Що ти один ламав холодні грати,
Коли я їв свій кусень у теплі.

Блазнюйте й далі, «пишущі» братове!
Народ вас зневажа не без підстав...
Прости мене, убита горем вдово,
Що - як тобі - ніколи не спитав...

Ваш страх у наші в'ївся хромосоми.
Як врятувати душу з ним живу?
Простіть мене усі, хто в тридцять сьомім
Не вийшов із катівень ГПУ.

Простіть мене, хто не навчивсь мовчати,
реклись ми навіть імені кого!
І ви простіть, розтерзані в тридцятім,
Ще навіть до народження мого.

І ви, і ви, поламані кимсь квіти,
І ти, моє зачумлене село!
У веремії літ несамовитих
Не зміг від вас я відвернути зло.

Це зовсім не биття себе у груди,
Це підсумок життю і боротьбі.
Простіть мене, мої прийдешні люди,
За все, що не прощаю сам собі.

Немає коментарів:

Дописати коментар