неділю, 3 лютого 2013 р.

Ти – моє диво


Іван Левченко

На півсвіту сніги білі-білі,
А вже серце весну вигляда.
Ой, ще пташка так радо не піла,
Не співала душа молода!

Відступили холодні завії.
І сніжок ще злітає нехай,
Дай твої рученята – зігрію.
І солодкі вуста не ховай.

Так несміло ще сонечко світить,
І ховає промінчик імла.
А мені – заясніло півсвіту,
Як усмішка твоя розцвіла.

Наче в юності серце тріпоче.
Найніжнішу торкає струну…
А ходімо, куди бачать очі,
Виглядати жадану весну.

Ти – усміхнене сонячне диво.
Найчарівніше з бажаних див. 
І таким ще не був я щасливим,
І таким ще не був молодим.

Я цілую долоні зігріті.
Я цілую кохані вуста.
І, мов сонцем ясним із блакиті,
Ніжним співом душа розквіта.

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",
Севастополь, 2012 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар