суботу, 23 березня 2013 р.

КОЛИ НЕ ПОРУЧ ТИ...


Коли не поруч ти, не гріє теплий чай,
В долонях телефон замріяно мовчить,
Коли не поруч ти, коли ти не «онлайн»,
Разючий кожен звук, болюча кожна мить.

Коли не поруч ти, я падаю з небес
І розбиваюсь вмить на тисячі частин,
Коли зникаю я, для всіх неначе щез,
Тоді тебе нема, тоді я знов один.

Коли не поруч ти, я – одинокий птах,
Що загубив маршрут або зламав крило,
Коли не поруч ти, то сльози на очах,
Бринить у венах кров, вкриває піт чоло.

Коли не поруч ти, мені дарують біль,
Неначе гострий ніж, заплутані думки,
Коли не поруч ти, повір, я – тільки твій,
Нікому більше в дім я двері не відкрив.

Коли не поруч ти, здіймаю білий стяг,
Замкнувши всі замки, кімната, мов тюрма,
Коли не поруч ти, навіщо це життя,
Як дихати тоді, коли тебе нема?...


Немає коментарів:

Дописати коментар