суботу, 20 квітня 2013 р.

У ЛОНІ ІНЬ ТА ЯНЬ



Я чую твою тишу, вона бринить бажанням,
 Вона пульсує в скронях, в інерціях тремтінь
 Крила, що Вічність пише в обіймах у світання,
 В магічному полоні безмежжя Янь та Інь.

 Я бачу твою тишу у місячному сяйві,
 В палітрі у веселок, які стремлять увись,
 У сновидіннях віщих, у римах життєдайних -
 Тужливих і веселих, що ніжно обнялись.

 Спиваю твою тишу, мов те чарівне зілля,
 Що пристрасті бентежить і збурює думки.
 Я вже на дотик ближче. До тебе шлях осилю,
 Не знаю я обмежень - нестримний дух такий!

 Хоч я на подих ближче до свого божевілля,
 Та краще в нім лишатись, лише б жива душа,
 Аніж у попелищі, яке покрите цвіллю,
 В якім навколо грати і небеса дощать.

 Вдихаю твою тишу, як ту цілющу прану,
 Яка мене по вінця наповнює життям,
 І в серця мого нішах правічний лід розтане,
 І світлом одкровення наповниться мій храм.

 Впускаю твою тишу у вікна мого серця,
 Тепер в його оселі зникає тінь оман.
 Я вже піднялась вище. Ось янгол мій сміється
 І ніжно крила стелить у лоні Інь та Янь...


Немає коментарів:

Дописати коментар