неділю, 28 квітня 2013 р.

Так довго мріяв мовить я


Дмитро Борзаниця

Так довго мріяв мовить я,
Про що?.. То мрія не моя.
Чужа то мрія, марна мрія,
Що продається, мов повія.
І не моя, лихая.
Я щастя іншого не знаю
Окрім того, чужого щастя,
Що в лісі має заховаться
Від моїх поглядів.
І ті, вже не мої,
Якісь лихії,
Мов лезо лютої завії
Обличчя ріжуть. Вічний сум
Чужих ховає безліч душ.
Але ж чужих, страшних, не рідних,
Що наче звук по трубах мідних
Течуть на волю крізь вуста,
Підкорені чужій свободі.
Така ся доля! Жах та й годі!
Ну що ж тепер, померти? Ні!
Можливо хоч колись пісні
Із вуст моїх поллються рідні,
Чутливі, лагідні, привітні.
Немов весняний той струмок,
Що мавку зваблював. Мов квітка,
Що для метелика завжди
Лишається така привітна.

А може й ні! Мабуть ніколи
Не прийде щастя, бо ж відколи
Був створений сей грішний світ
Минуло вже багато літ,
А люди забуття чекають.
Воно не прийде, проклинають
Вуста, що волю дають слову,
Чужому слову. Мрія та
Дана з мільйона лиш одному.

Ми все надіємось! Журливо
Шумить столітній дуб. Можливо
Він не побачить наших мрій.
Тай байдуже йому. Бо ж бачив
Загибель всіх людських надій.
 29 січ. 2003 http://www.borzoj.org.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар