суботу, 25 травня 2013 р.

Люблю ходити я дрімотним лісом


 Дмитро Борзаниця
присвячується П. Ворньку

Люблю ходити я дрімотним лісом,
Що накривається вже ковдрою зірок.
А у прогалині поміж дубами
Сріблястим дзеркалом блищить ставок.
На березі його ми бачили майбутнє,
Оспіваний схід сонця солов’єм.
І зустріч наша із тобою незабутня,
Що журавлі віднесли спогади ключем
Про ту весну ніколи не забути
Твоє обличчя серед земляник
Прогулянки між тернів соновитих,
Що пам’ята їх місяць-молодик.
Люблю завжди приходити до лісу,
Любив його з подякою і ти.
Бо ж партизаном був й всю Україну
Пройшов ти під покровом темноти,
А він, старезний, захищав дитину
Своєї кровію умитої землі.
Свою надію і свою кровину,
Що ліс сходили ніженьки малі,
Ти був героєм слова, думки й дії.
Для щастя краю все зробив, що міг.
Плекав природу і її надії,
За все життя не впав ніколи з ніг.
Любив складати пісні, що для народу
Народними звучали по вустах.
І все життя шукав покою в лісу,
А він гойдав тебе з малого на гілках
Своїх дерев могутніх. Я вклоняюсь
Талантові твоєму і душі.
Земляче мій, тобою я пишаюсь.
Несу тобі я квіти запашні.


Немає коментарів:

Дописати коментар