суботу, 11 травня 2013 р.

ТОБІ…


 Дмитро Борзаниця

Я бачив твої руки, твої очі.
Твій шепіт чув із полумя вогню.
Я знав, що ти прийдеш тієї ночі
Як в моїм серці випалять стерню
Одвічні зради й хижі зазіхання
Усіх, кого я знав й любив раніш.
Я знав – ти прийдеш вічна й невблаганна.
В твоїй долоні буде сяять ніж.
То знак того, що ти правдива зараз.
То знак того, що не ховаєш зла.
Він ляже на росу й мрійливий нарис
Та ніч на лезі випише. Імла
Відступить від одвічних своїх планів
Пастки із нашого візьме шляху,
Відмовиться від заздрісних капканів
Й не дасть свободи хитрому страху.
Я знав – то буде вперше і востаннє,
Коли зустрінеться мій погляд із твоїм.
Я знав - тоді час буде невблаганним
У своїм плині пристрасно – швидкім.
Я вірив – ми побачимось з тобою
Під зорею, що в рай людей веде.
Ще не зустрів тебе. Окутана імлою
Те павутиння доль, що нам життя плете.

Та все ж живу, чекаю і надіюсь
Що не затухне іскорка вогню
Від вітру, що винищує надію.
Я іскру ту для тебе схороню.
                                                     5 лют. 2004


Немає коментарів:

Дописати коментар