пʼятницю, 6 березня 2015 р.

Мій край

             Нескореній ворогом Герою України Надії Савченко

Не знаю я такого краю,
Щоб був зневажений, як мій,
Де по-живому землю крає
І нищить рід мій лиходій.


Вже не впізнати схід – руїна.
Кордон – лиш назва, що кордон...
У досі вільній Україні
Людей хапають у полон.

Захисників землі своєї
Везуть в кайданках в тюрми зайд,
Де судять віддано лакеї,
Як завойовник наказав.

Йдуть без кінця "двохсоті" – вбиті.
І не спиняється розбій.
Чи є де край у цілім світі,
Щоб був сплюндрований, як мій?

І не питай – ніде немає.
Дав, Боже, ти таких братів,
Що мій народ і край мій крають,
Як завойовник захотів.

Якщо ти є, а я в це вірю
І не прошу нічого, крім:
Допоможи спинити звіра,
Що так підступно вдерся в дім.

Є ж суд і Твій, і суд сумління –
Не в тих, звичайно, хто вбива,
Але у світ – твоє творіння –
Вже цілить, Господи, Москва!

Одне-єдине всім у світі
Це слово мовити – спиніть!
Щоб Україні й світу жити,
А не вмирати на війні.

Невже оглух, осліп Ти, Боже!
Ні-ні, почуєш Ти мене.
Чи й Ти підкуплений теж, може?
Свят-свят – тоді всьому кінець!

Але тому не бути, вірю,
Бо нищить зло Творець добра.
Світ об’єднається. І звіру
Намаже п’яти ще мій край.

Стояти осторонь не гоже,
Коли йде з ворогом двобій.
Рятуймо світ і край мій, Боже!
Допоки світ є. Й край є мій.


Іван Левченко, першодрук, 5 березня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар