понеділок, 18 травня 2015 р.

Храни їх, Боже!

Якщо я неправий, винюсь.
А діти безжальні  з роками:
Так боляче хлещуть словами,
Загнавши мене в западню.
 

Винюся: я іншу люблю.
Я – грішник: покинув їх матір.
Та скільки ж мені дорікати,
Отак всякий раз без жалю?

Невдачі свої й помилки,
Хай навіть до них непричетний,
На мене, звичайно, почеплять,
Немов черв’яка на гачки.

Звивається біль, наче вуж.
І чим, крім чуттів, заперечиш?
Така поміж нас холоднеча, 
Й образливе слово із вуст.

Як можу, наругу терплю.
Хоч важко заснути ночами:
Так діти безжальні з роками.
Прости мені, Боже: люблю.

Люблю іншу жінку. І їх.
І жити інакше не можу.
Безжальних до мене, мій Боже,
Храни, прошу, діток моїх.

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",

першодрук, 30 квітня 2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар