четвер, 21 травня 2015 р.

День вишиванки

Мов сонце у протуберанцях –
Вогненне сонце навесні,
Ходжу весь день у вишиванці:
Святково, сонячно мені. 


Магнітить погляди сорочка.
А досі – хто б і помічав,
Крім соцзабезу… І вже точно – 
Ні з молодиць хто чи дівчат.

То що ж це скоїлося нині –
Перевернувся Божий світ…
"Ти подивись, який мужчина!" –
Мені почулося услід.

Аж не повірив і оглянувсь:
А, може, це комусь, та ні – .
Квітучі дві чарівні пані 
Кивнули лагідно мені.

Можливо, дещо перебільшив, 
Бо зір не той, що був колись...
Та на одній, що б стрів раніше,
Стовідсотково б оженивсь! 

Розвів приречено руками:
Не спокушайте, любі, гріх!
Не здогадався: хоч на пам’ять 
Було б  на фото зняти їх…

Це ж завдяки і тим панянкам
Відкрилась істина мені:
Нам так пасує вишиванка,
Що неповторні ми у ній.

Ми в ній такі – як гарні квіти!
Мов десять років скинув я…
Іду, і погляди магнітить
Сорочка вишита моя.

Колись, як був у Прикарпатті,
Придбав її. І відтоді
Вдягав, як правило, на свято.
Тепер носитиму завжди.

Бо відтепер – напевне знаю,
В день вишиванки і відкрив:
Сорочки кращої немає,
Що руки вишили майстринь. 

Іван Левченко, з книги "За журавлями",

Жовква, 2015 року; першодрук 17 травня 2014 року

Немає коментарів:

Дописати коментар