четвер, 22 грудня 2011 р.

ВСЕ УПОВАНІЄ МОЄ НА ТЕБЕ, МАТИ, ВОЗЛАГАЮ...


                                                         Тарас Шевченко
       



        1 
Не квітнуть квіти на морозі, -
        Страшна зима.
Десь моя доля при дорозі
         Іде сама.
Я призову її до себе,
          Бо я – вже я ,
Іди до мене моя рідна,
           Навік моя.
Колись згубилися з тобою,
            Тепер знайшлись
І вже не буде більш блукання
            Шляхи зійшлись.
Тепер багата я тобою,
             Немов в раю.
Іду дорогою прямою
              Назустріч Дню.
        2
Я повертаюсь з довгого блукання,
Із марноти і втомлених ночей,
В моїй душі горить свіча світання
І виганяє сум з моїх очей.
Я йду крізь бруд до чистоти святої,
Глибокий біль пронизує єство.
І тихі сльози пісні голосної,
Лиш стверджують незриме те дійство.

        3
Життя прожить – не поле перейти –
(Так давня мудрість говорила).
Тоді де шлях мій до мети?
Бо я не хочу просто йти,
Я хочу жить, любить, могти –
Питала я, молила.
Мовчала Тиша, я мовчала.
І час секундами стікав туди,
Звідкіль не повертався;
Й безмірна Вічність зазирала
Глибоко в серце;
І простір вібрував, хитався;
В незримості спалахували зорі,
Мов квіти вогняні, -
І видилось мені,
Що на порозі я стою
Нового Світу,
І що нема шляху назад,
А лиш туди, туди мій шлях!
Бо там моя Зоря
Для мене світить…
Вселенська Мамо!
Тільки Ти
Спроможешся допомогти
В світ Правди й Радості ввійти
Своїй просвітленій Дитині!
Молитвою Пророка нині
До тебе серцем я звертаюсь:
«Все упованіє моє
На Тебе, Мати, возлагаю,
Святая Сило всіх святих
Пренепорочная, Благая».
4
Лети, кораблику, лети
В країну радості і мрії!
І в серці не втрачай мети,
І в серці не втрачай надії.

Бо вже горить Зоря ясна
І вабить сяйвом нас здалека,
Пора в дорогу, Друже, нам –
З блакиті кличуть нас лелеки.

Покинем світ біди і зла
Розіб’ємо ганебні пута
Щоб Давня Казка розцвіла,
В глибинах Роду не забута.


АЛЛА СТЕПАНЕНКО  м. ПАВЛОГРАД

Немає коментарів:

Дописати коментар