понеділок, 2 січня 2012 р.

МІЙ СВІТЕ! Я В ТОБІ ТВОРЮСЯ!


        1
Ричить мій звір,
Бажаючи утіхи.
А я терплю
І хочу його смерті.
Я визволю себе
З його обіймів
Й поверну серцю.
       
        2
 Рятуй мене, свята Любов,
Рятуй від холоду і болю.
І сили дай, щоб знов і знов
Терпіть, не нарікати Долі.
       
        3
Омріяне щастя,
                Чому ти таке неможливе?
Чом ти лише мрія,
                Якій не судилося статись?
Чому я з тобою
                Лишаюсь така нещаслива!
Душа, ніби птаха,
                Що в небо не може піднятись…
Душа лиш чекає якоїсь прийдешньої миті,
Щоб в небо до Сонця злетіти
                І світла набратись,
Наповнитись силою,
Вічним натхненням блакиті…
І вже не спинятись.
У леті святім - не спинятись.
       
        4
Стою на перехресті трьох доріг,
А з неба тихо сипле сніг.
Зима. І у душі зима.
І думка проситься сама –
Котору вибрати з доріг,
Яку ще не засипав білий сніг…
Ліворуч – сон; праворуч – тьма,
Терпіння – прямо.
Все, як у казці, все так само.
От тільки вибору нема.
Зима. І у душі зима.

         5
Болить душа і серце плаче.
Чого? Чого? – запитую себе.
Німе мовчання. Тіні скачуть…
Звертаю очі до небес,
Молю у Неба, що – не знаю…
Тремчу, як та билина в полі,
І плачу, серцем припадаю –
До кого? Доле моя, доле…
Мій світе! Я в тобі творюся,
Горю твоїм вогнем.
 Ним наповняюсь.
Я оживаю! Я сміюся!
Я -  повертаюсь!


АЛЛА СРЕПАНЕНКО м. ПАВЛОГРАД

Немає коментарів:

Дописати коментар