вівторок, 17 січня 2012 р.

О С І Н Н Є


1
Заграй мені, Ясене, тишу
На струнах барвистих,
Хай Осінь мене заколише
На променях чистих,
Щоб серце моє відпочило
Від думи-знемоги,
У світла набралося сили
На нову дорогу.
       
        2
Іду по осені барвистим листопадом,
А у душі зорить весняна благодать.
Стежина змійкою
           все садом, садом, садом
Під ноги стелеться,
           кінця їй не видать.
Кудись подівся світ.
           Чарівний сад казковий
Мене оточує. І дивний зорепад…
Іду неначе в сні,
          а голос серця мовить,
Щоб я не поверталася назад.

3
Стояла я і слухала, як осінь
             Тихенько з листям гомонить…
Воно кружляє в танці плавнім
             І до землі летить, летить.
Вкриває килимом барвистим
             Довкола все. Горить,
Горить вогнем пречисто-чистим,
              Торкає душу, веселить.
Цю пору я завжди чекала,
Щось мало статись восени,
Бо саме осінь дарувала
Мені майбутні дивні сни
І кожна осінь напувала
Нектаром радості, весни
І небувалим чарувала…
                   Як мені легко восени!
       
        4
Чаруюча симфонія осіння –
Яке буяння дивне, золоте!
Так демонструє Дух своє уміння,
Як підсумок, як рішення просте.
Не траур, не печаль, а виклик смерті
Показує Природа актом цим.
Бо Творчий Дух не може вмерти,
А лиш розквітнути життям Новим!
       
        5
О Осене! Моя Матусю!
Щаслива у Твоїй порі
Із келиха Твого нап’юся.
Раненько, на ясній зорі
Умиюсь прохолодою блакиті
І стану диханням Твоїм…
В осінній квіточці, листочку
Горітиму вогнем Твоєї миті,
Благословляючи Красу...
Ні, ні – я не згорю!
Я лише згасну,
Засну в Твоїх обіймах
Й понесу
У сон зернятко золоте,
Що пагінцем з-під снігу проросте
Весняною порою,
Потягнеться до Сонця, розцвіте,
Дасть плід –
І в золотім вогні
Твоїх дібров,
Твоїх ланів
Я знову стрінуся з Тобою!
        
        6
Моя весна осіння, -
В ній небо синє-синє
У світлі золотім;
І пісня чиста-чиста –
Пташина голосиста
У серці молодім.
 Моя весна осіння, -
У ній краси насіння
І прагнення крило
У весни небувалі,
В заобрієві далі –
У неземне тепло.
       
        7
Небо кричить журавлями…
Сонцю підставлені крила…
Пісня Чумацького Шляху
Браму Землі відчинила.
Серце і плаче й радіє…
Боляче колються терни…
В небі – окрилена Мрія,
В серці – безціннії зерна

АЛЛА СТЕПАНЕНКО


Немає коментарів:

Дописати коментар