суботу, 14 січня 2012 р.

КВІТКА НАШОЇ ЛЮБОВІ


        1
В білій вишиванці
З русою косою,
Босими ногами
Вмитими росою,
Йшло по стежці Диво
Вінчане з Красою.
Васильки сплітали
Дівчині віночок,
Новий день яскравий
Брав її в таночок.
Так танцюй, Князівно,
В парі з ранком чистим,
Позбирай росинки
В зоряне намисто!
        
        2
В зоряній криниці
Я нап’юсь водиці,
Зачерпну в долоні
Сяйво золоте.
І зроблюсь щаслива,
Радісна, вродлива,
І кохання стріну
Чистеє, святе.
Я тебе зустріну,
Рідний мій, єдиний,
Усміхнусь крізь сльози,
Доторкнусь чола.
Розкажу тобі я,
Як моя надія
Через всю розлуку
Лиш до тебе йшла
         
        3
Буду я для тебе щастям
Тихим щедрим теплим літом,
В твоїм небі сонцем ясним
Буду яро пломеніти.
Буду я для тебе вітром,
Що розгонить чорні хмари,
Блискавицею-стрілою,
Що у твоє горе вдарить.
Буду чистою рікою,
Яка стрімко несе води;
І поплинем ми з тобою
В світ любові і злагоди.
Лише вір мені, коханий,
І ніщо між нас не стане,
Квітка нашої любові
Не відквітне, не зів’яне.
       
        4
Не треба слів, не треба, любий –
Любов поза словами.
Цілую ніжно очі, губи…
І твориться між нами
Незриме, невимовне Диво –
Весняна радість молода.
Тече між нами-берегами
Ріка життя – жива вода.

АЛЛА СТЕПАНЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар