пʼятницю, 27 січня 2012 р.

ДО СВОЄЇ ВОЛІ...


До своєї волі, до своєї долі
Заспіваю пісню, все їй оповім,
Як мені жилося у тяжкій неволі,
Як знайшла я правду в серденьку своїм(Двічі)

Що тепер для мене і страждання й горе,
Лютая негода, навіть смерть сама,
Я тепер проб’юся крізь вогненне море,
Де мене чекає зоряна весна.                  (Двічі)

Не дивуйте люди, на мій сміх крізь сльози,
На дитинну радість у моїх очах.
Сльози – то не сльози, а любові роси,
Що жили таємно у чарівних снах.         (Двічі)

О моя провідна, Зіронько Блакитна,
Засвітися сонцем посеред пітьми,
Ти знайди домівку у моєму серці
І впадуть морози вічної зими.        (Двічі)

І тоді я вийду до своєї волі,
По стежині долі буду йти завжди
І зустріну щастя у квітучім полі,
І уже не буду більше знать біди.    (Двічі)

АЛЛА СТЕПАНЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар