суботу, 23 червня 2012 р.

НЕВПІЗНАНІ


Я сама визначаю, кого називати другом.
Віддаю за кохання спокій своєї душі.
Славні предки мої творили мечем і плугом
Ту історію світу, якій плазуни – чужі.

Так чому ж плазуни повзуть по кістках героїв
До багатства і слави? Сиві мовчать віки.
Маловіри пихаті битву зробили грою,
Освятивши свої поразки і помилки.

Я не знаю вагань. Відваги в душі – по вінця.
Не шаную дволиких фей і сліпих служниць.
Як у світі прожить всесильній, тендітній жінці,
Що не вміє перед тиранами падать ниць?

Випускаю слова у світ. Може, хтось їх прийме
І захоче змінити долю, забувши страх?
Вперше крила свої розкрила я для обіймів.
Я впізнала тебе. Це ти – мій вогненний птах.

То чого ж я боюсь? Дволикості, а не смерті.
Важко плакать мені. Я – дика, як Дух Степів.
Про гармонію знали Моцарт, Бетховен, Верді.
Надихав їх і мучив зір загадковий спів.

А Шевченко і Стус горіли в багатті істин,
Бо хотіли зцілити Словом убогий світ.
Перша злива осіння впала на соне місто.
Ми з тобою – надія світу, безсмертний міт.

Ми даруємо людям щирих чуттів заграви
І тавруєм катів, за що нас клене юрба.
Ми – невпізнані. В нас ні влади нема, ні слави,
Та про нас розмовляє з вітром сумна верба.

Пам’ятає про нас палкий мандрівник Ярило.
Безіменна зоря дарує нам світлі сни.
Ти кохаєш мене. Я серце тобі відкрила.
Білим птахом летить послання із давнини.

Наталя Федько

Немає коментарів:

Дописати коментар