четвер, 21 червня 2012 р.

СПАДОК КАССАНДРИ


Якщо на руках у людини вмирає Віщунка,
 Людина приймає у спадок непроханий дар.
 Тополі всміхаються осені тихо і струнко,
 А дощ, наче злодій, налякано зиркає з хмар.

Вагається дощ: „Може, скочить на землю, а може
 Не пізно в Ярила пробачення щиро просить?”
 Я знаю: у долі всі рівні – кати і вельможі,
 Тому і ридає планета на всі голоси.

Чому ж я страждання людські відчуваю за милю?
 Навіщо мені знати долі чужі наперед?
 Хтось вперто чекав, що для нього себе обезкрилю,
 А я заховалась від нього в молитві дерев.

Можливо, кохання моє – то небес нагорода.
 Мій лицар мене і любити, і вірить навчив.
 Та знову натхнення моє не питається броду,
 І воїни ночі для битви готують мечі.

Я вірю життю, і тому не цікавлюся, доки
 Ходитиме дощ по безсонню засмучених стріх.
 Не бійся нічого, надіє моя синьоока,
 Бо там, де Ти є, і боятись, і плакати – гріх.

Прийняти колись я наважилась спадок Кассандри, –
 Він значно дорожчий за вілли й прикраси круті.
 Цей спадок – незламного Духу омріяні мандри
 І вірна Любов, що буває лиш раз у житті.

Кассандрам не вірять, їх люблять повчати поважно,
 Їм ставлять діагнози мрійниць, дурненьких невдах,
 Та я не боюся. Для натовпу я – недосяжна.
 Живу одночасно в усіх паралельних світах.

НАТАЛЯ ФЕДЬКО

Немає коментарів:

Дописати коментар