неділю, 24 червня 2012 р.

І ЗНОВУ - ПРО ЛЮБОВ...


І

Я так її люблю, що люди стільки не живуть.
Я так тужу за нею, що згорають слів суцвіття.
О ні! То не роса упала вранці на траву.
То сльози незрадливої сестри із Поміжсвіття.

Не зможу розлюбити, не забуду, не змирюсь.
Розхристана душа спливає кров'ю на морозі.
Шукати вже втомилась в небесах її зорю.
Щасливі наші весни повернути я не в змозі.

До мене в сни приходить фея лагідна моя.
У спадок ненародженим лишаю нашу казку.
В житті все тимчасове — й дощ, і пісня солов'я.
Безсмертна лиш Любов, яка не визнала поразки.

ІІ

Любовний трикутник — пастка сліпої долі.
Відважні шукають щастя, брехливі — грають.
Кохання змінити здатне сюжети й ролі.
У ньому — печаль розлук і чекання раю.

Обрати — нелегко. Підло — не обирати.
У тому, що каже серце, ніхто не винен.
Чи зможе любов розбити печалі rрати?
Чи зможе змінити всесвіт одна людина?

Хтось буде журитись. Хтось — крок до щастя зробить.
Кохання чи спокій? Друзі, а це ж дилема!
Я знаю, що відмолила цю другу спробу.
Терновий вінець — то істини діадема.

ІІІ

Розпаливши багаття щирості,
Білим птахом лечу до тебе.
Знову дощ... Та нічого — виростем
І дістанем долонями неба.

Я з тобою, мій вірний лицарю.
Ти так довго чекав на мене.
Знаю, серце не стане крицею
І не зрадить надій знамена.

Вітерець розмовляє з буднями.
Хмара смуток під серцем носить.
Ми залишимось незабутніми,
Як і наша принцеса-осінь.

Наталя Федько


Немає коментарів:

Дописати коментар