понеділок, 2 липня 2012 р.

ПАТЕТИЧНЕ


Чи почують мене, доки я говорю?
Чи почують тоді, як замовкну навіки?
Осінь в небі шукає останню зорю,
Та її встиг украсти світанок-шуліка.

Безнадійно дитинна, безбожно стара -
Зустрічаю самотність на тихій алеї.
Я для когось - кохана, для когось - сестра,
То чому ж відчуваю себе нічиєю?

Може, надто багато в душі таємниць?
Може, серце боїться коханню відкритись?
Я - козацької крові, я - донька жар-птиць,
Тих, що вміли згоріть, та не вміли змиритись.

Я не стану солодкою, наче пломбір,
І не стану для хижих планет сателітом.
Буду битися знову з ордою зневір.
Не просіть мене, люди, нікчем пожаліти!

Я життя не боюсь, тож ні кроку назад!
Кожне слово здається кривавою раною,
Та залишиться вічнозеленим мій сад,
Ну а я залишаюся вічнокоханою.

Наталя Федько


Немає коментарів:

Дописати коментар