суботу, 17 листопада 2012 р.

В МЕНЕ ДОЩ


В мене дощ, в мене надто осіння зима,
Я чекаю на Тебе, бо без Тебе й мене нема,
Бо без Тебе холоне в судинах кров,
Я лічу хвилини, відтоді як Ти пішов.
І відколи розтанула ніжна мить,
Неспокійне серце моє не спить.
Темна ніч не знає мені жалю,
У задушливій тиші себе топлю...
Твій дзвінок, Твій лист – то мої світи,
Повернись, врятуй мене, прихисти...
Бо без Тебе я, немов талий сніг,
Виїжджай скоріш, щоб сьогодні встиг!
В мене бруд, в мене надто бридка зима,
Мені б лиш торкнутись Твого чола,
Лиш почути сміху Твій срібний дзвін,
Що рятує серце від сірих днин.
Розчинюсь, розквітну в Тобі теплом,
Лиш відчути б ніжність Твоїх долонь,
Повернись! Я кличу Тебе в свій дім,
В самоті чекаю на Тебе в нім.

ЛЮБОВ МАСЛОВСЬКА

Немає коментарів:

Дописати коментар