суботу, 8 грудня 2012 р.

ДЕ ЖИВЕ МАРІЧКА


Легендарному поету-пісняру Михайлу Ткачу
(26 листопада 1932 – 3 квітня 2007 роки)

Чогось гірчить мені без краю
Наш Референдум крізь роки:
Так ніби Прапор виривають
З моєї вірної руки.

А я ж несу його несхитно,
Бо я – це ми. А ми – народ,
Котрий сказав: ми є на світі,
Як Україна і Дніпро.

Учора пісня завітала,
Що наспівав Михайло Ткач,
І мов жебрачка та стояла
Десь – у віддалених кутках.

Прийшли, спасибі, буковинці,
Вклонитись низько земляку.
Щось промовляли поодинці –
Як у віддаленім кутку.

І "Ясени" його, й "Марічка"
Пливли так ніжно у серця
На Вісімдесятиріччі
Усенародного співця.

Мені так гірко-гірко стало,
Чому така душі краса
Лунає у маленькій залі,
В палацах же – гучить попса?

Твій Референдум, Україно,
Це вибір серця – не інак.
Чом живемо, як на чужині,
Хоч стрель, я не збагну ніяк!

А я б хотів на кожнім кроці,
Щоб ти звучало – слово вічне,
Як це в Ткача: "… на тому боці,
Де живе Марічка!"

Шануймо вибір свій, вкраїнці,
Вітчизни доньки і сини,
Допоки в душах пісні дзвін цей –
Ткачеві ніжні "Ясени".

Іван Левченко, першодрук, 1 грудня 2012 року,
21 річниця Всеукраїнського референдуму 
про проголошення Незалежності України 1991 року

Немає коментарів:

Дописати коментар