пʼятницю, 15 березня 2013 р.

СТАРИЙ СЛУГА


(Малюнок на чаші, де зображено п’яного скіфа, що розмовляє з гускою)

Борис Мозолевський

Ти думаєш, гуско, я п’яний?
 А я просто дід конопляний!

І жаль мені, сивому, гуски,
 Та цар вимагає закуски.

Гадав, що продам оце гуску
 Та спроможусь бабі на хустку.

Аж тут посіпаки недремні -
 Неси, кажуть, гуску цареві!

Щоб йому вже тріснуло гузно,
 Як мені нести тебе, гуско!

Щоб йому до світа не встати,
 Як на наші зариться лати!

Ой, щось на шляху стало грузько, -
 Мабуть, я того-таки, гуско!

Мабуть, перетой трохи, сіра, -
 Коли б знову баба не била.

А ти не жалій мене, гуско, -
 Що-небудь придумаєм хутко!

Я таки й не втрачу нічого,
 Бо і сам украв тебе вчора.

ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП
НАД КЕНОТАФОМ В КУРГАНІ ДРАНА КОХТА

Я до чарки був мастак,
 Полюбляв загули!
 Проводжали мене так -
 Поховать забули!

У степу стоїть курган,
 Зеленіє тирса.
 Місяць, наче ятаган,
 Над курганом звівся.

А в могилі – ні чопа, -
 Чисте інтермеццо!
 Хтось мене як розкопа – За живіт візьметься!


Немає коментарів:

Дописати коментар