неділю, 24 березня 2013 р.

ОПІЯ


(Золотий медальйон у формі
сльози із зображенням
дівочого обличчя на ньому)

Борис Мозолевський

Мій гіркий свавільцю коханий!
 Вже тебе сльоза та не зганить.

Не моя то мука висока -
 То ти сам зронив мене з ока.

Чого ж ти мене не голубиш?
 Чи над мене смерть свою любиш?

Нащо ж було, милий, по згину
 Брати і мене в домовину?

Я б за тебе бога молила,
 В сліди твої слізоньки лила!

А тепер і плакать не можу -
 Сама на сльозі твоїй сходжу…

ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП
ІЗ СКІФСЬКИМИ ЧЕРЕПАМИ

Лягає пил опісля перед.
 Виходить зірка золота.
 І ти, піднісши скіфський череп,
 Ідеш стежиною в житах.

Той скіф був, певно, мужнім воєн,
 Він звідав січі і вогонь.
 А по ночах край балки тої
 Чекала суджена його.

Він був їй вірним нареченим,
 Він у походах нею снив…
 І я услід скіф’янки череп
 Несу розгублено за ним.

Яка в житті їм слалась нива?
 Що їм світилося в імлі?
 Вони своє земне, можливо,
 Не долюбили на землі.

А ми прийшли тепер натомість,
 Мов їхній промінь з далини.
 Над нами встала невідомість,
 І ось, як віщий знак, – вони…

Прости мені твої печалі.
 За все, що нам іще пройти,
 Давай вночі їх обвінчаєм
 На всі часи і всі світи!

Хай степ заплаче сяйвом білим
 І ніч галактиками пробасить,
 Коли хтось інший із могили
 Нас теж з тобою воскресить…

Немає коментарів:

Дописати коментар