пʼятницю, 29 березня 2013 р.

"О. як мені болить моя Вкраїна"



О, як мені болить моя Вкраїна,
ЇЇ поля в колючих бур"янах
Засохла під вікном калина
І українська зневірена людина,
О, як мені болить моя Вкраїна!

Та скільки  ж ви дуритемете нас?
Невже не прийде гіркої правди час?
Та скільки ж нам терпіти ці знущання?
Невже не грянуть з неба покарання?

Ви зрадили народ, свою країну
Ви обдурили і образили людину.
Якби вам дати оті гроші,
Які дали ви нам "добродії" хороші

І як би ви жили на них?
На цих харчах ваш голос зраз би стих.
Вже б не кричали як ви дбаєте про нас.
І зрозуміли б ви, що ми не "бидло"
                                       А робітничий клас.

Та скільки ж будете ви нам лиш обіцяти
І гречкою чужою пригощати?
Свою ви вивезли і за кордон продАли,
Зелені долари до гаманців поклали.

Та що там говорити, слів немає,
Бо наша Україна вже конає,
Тихенько так собі вмирає.
А ви жируєте і багатієте
На свій народ з гори ви плюєте.

О, люди де ж нам взяти тую силу,
Яка змогла б увесь народ підняти?
Щоб Україну нашу милу
Від зла, від тяжкого урятувати.

Щоб вона веселу пісню

ТА Й ЩЕ ЗАСПІВАЛА,

ЩОБ ЧЕРВОНАЯ КАЛИНА

ЦВІЛА, ПРОЦВІТАЛА,

А РОДИНА УКРАЇНСЬКА,

ЩОБ НЕ БІДУВАЛА

І У ЗАВТРІШНЬОМУ ДНІ,

ЩОБ НАДІЮ МАЛА!


Немає коментарів:

Дописати коментар