пʼятницю, 22 березня 2013 р.

У ПІДЗЕМЕЛЛІ


Борис Мозолевський

А в могилі було темно,
 Було холодно в могилі.
 Тіні падали від свічки
 І хитались на стіні.
 Тільки ти з рудої глини
 Простягала білі руки
 І крізь всі свої століття
 Посміхалася мені…
 Він лежав поважно й грізно,
 Упокорений навіки.
 Вздовж руки – списи і стріли,
 На губах його – печать.
 І світилися печаллю
 На лиці твоїм очниці,
 Наливались німотою,
 А здавалось, що кричать.
 Чаші, келихи, ритони,
 Казани, тарелі, глеки.
 Двоє слуг йому годили,
 Ще й рабиня молода.
 Від свічок і від мовчання
 Пахло ладаном в могилі.
 І по стінах, наче миті,
 Сиво капала вода.
 Сонцесяйно, сонцелико
 В злоті сяяла долівка -
 Персні, гривні та обручки,
 Дивна зброя і стрічки.
 Що не платівка – то доля,
 Що не перстень – то стражданид.
 Через них переді мною
 Розступалися віки.

ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП
З МЕДУЗОЮ ГОРГОНОЮ

Скільки мрій в могилах смеркло,
 Скільки дум у безвість кануло!
 Я, Горгона, лиш безсмертна,
 Я, що все зробила каменем.
 Відійдіть і ви, охочі
 Зазирнути в незбагненне:
 Хто мені погляне в очі -
 Скам’яніє коло мене…

Немає коментарів:

Дописати коментар