неділю, 28 квітня 2013 р.

Вдихаю запах мого поля


Дмитро Борзаниця

Вдихаю запах мого поля,
Вслухаюсь в жайворонків гомін,
Вітаю сонце. Все для того
Зроблю, щоб хоч лишився спомин
Про мене в цій пахучій тиші,
У цьому раї золотому
Пшеничних колосків. Потому
Забуду горе, заспіваю
На струнах серця я заграю.
Легені сповню чистим світлом
Від сонця! Я його вітаю!
А там в бетон закутий ти,
Мій городе, мене чекаєш.
З цієї казки вириваєш.
І не лишаєш ні хвилини.
Останні бачу я билини
Ромашок польових. За них
Віддам усі скарби на світі.
Як говорив у заповіті
Шевченко. Рідная долина,
Кохана Ненька-Батьківщина
Для нас то є найбільший скарб!
Ніщо його нам не замінить.
Ніхто його внас не віднімить,
Бо ми сини Землі цієї.
Бо виховав нас шелест нив
І сяйво золотих хлібів
Нам дарувало більшу радість
Ніж гроші! Багатьом на заздрість…

Ти говори все, говори…
Я не забуду ні гори,
А ні ставка, ні саг, ні лісу,
А ні верби. Її завіса
Мене ще памята малого
Й кохання таємниці мого,
І суму, й жалощів, й турбот.
Немов увесь то мій народ!

Хай навіть я помру за нього,
Нехай погублять молодого.
Та не віддам її нікому,
Мого життя “Живу ікону”!
 12 лист. 2004 http://www.borzoj.org.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар