понеділок, 22 квітня 2013 р.

ЖИТТЯ ЛИШ ТАМ, ДЕ САД ЗЕЛЕНИЙ


Алла Степаненко
1
Наснився дивний світ мені:
Там розгорнувся в глибині
Вишневий сад, трава зелена,
Дівчина по стежині йде,
За садом - легінь біля клена
Всім серцем ту дівчину жде…
Над ними небо - зорі, зорі…
І далечінь така ясна,
І ранки чисті і прозорі
І рута-м’ята запашна
Вливається у вольні груди…
Щасливий світ, щасливі люди!
Та пробудившись, я збагнула:
Не там, а тута сон марудний,
Безтяма душу сповива,
Зате напучують нас всюди
Безглузді гасла і слова,
Що головне - це бізнес, сцена,
Посада й слави пишний цвіт…
Життя лиш там, де сад зелений,
Живий (не сплячий) дивосвіт!
2
Ой як цвітуть в саду весільно вишні…
Немов крізь час цвітуть мої літа.
Здається юність знов до мене вийшла,
Хоч осінь в коси срібло вже впліта.
Вдягнуся вдосвіта в сорочку білу
І вийду рано босою в росу.
Ту свічечку, що юність запалила,
Красуням вишням вдячно понесу.
І ранок увсебіч розкине крила,
І Сонце усміхнеться молоде,–
Бо у душі, та й квітом, білим-білим,
Яка ж хороша вишенька цвіте!
3
І знову осінь, ранки мальовничі,
У райдужному полум’ї краса,
Горить у серці світло таємниче,
А ув очах непрохана сльоза.

Осінь, осінь – неповторне диво
Осінь, осінь – сяйво золоте,
Осінь, осінь, я в тобі щаслива,
Я щаслива, осінь, а проте…

Ти знову, осінь, серце моє кличеш
У незбагненну світу таїну
І журавлі з небес мені курличуть,
Несуть на крилах юність і весну.

У тиші йду лист?падом кленовим.
Осінній день багрянцем виграє
І спрага невимовної любові
До мого щастя смутку додає.

Осінь, осінь – неповторне диво
Осінь, осінь – сяйво золоте,
Осінь, осінь, я в тобі щаслива,
Я щаслива, осінь, а проте…
Я щаслива, осінь!
…А проте…

Немає коментарів:

Дописати коментар