субота, 20 квітня 2013 р.

ДУША ВОСКРЕСАТИ ВЖЕ ЗВИКЛА



Ввійди в мою душу! Вона ж бо – мов дерева тінь,
 В якій Ти у спеку знаходиш жадану розраду.
 Забудьмо печалі, слід зрад залишився позаду,
 Давай милуватися разом ясним зорепадом,
 Купатися в росах, вдихаючи дикий полин.

 Злітаймо у небо! Не нарізно – спробуймо вдвох,
 Тримаючись тільки за руки чи крила незримі.
 Я – вітер у полі, я – воля Твоя незборима,
 Я – музика сфер, що Ти виплеснеш завтра у риму,
 Я - сон просто неба, що тихо нашіптує Бог.

 Зцілю Твоє серце пречисто-цілющим дощем,
 Що рани минулих утрат і печалей всіх змиє.
 На наших стежках вже зневір не клубочаться змії,
 Не Ти і не Я, бо віднині у Всесвіті МИ є -
 Готові до злетів, нових перероджень й прощень...

 Я вірю - є МИ! Бо у ВЧОРА – зачинені вікна,
 Вітрища сум'ять у які не навіють жалів.
 Тягар від розлук, що минули, давно перетлів,
 І я, мов землиця в одвічному прагненні злив,
 Чекаю на весну…
 Душа воскресати вже звикла!

Немає коментарів:

Дописати коментар