суботу, 11 травня 2013 р.

Що так збентежило мене

Дмитро Борзаниця


Що так збентежило мене
В твоїх очах,
Що то за пристрасть?
Гублюся я в твоїх речах
Котрі безмежні, наче вічність.
Чому не чую інших слів,
Окрім твоїх, отих жаданих,
Що наче пісня ніжних хвиль
Злітають з вуст твоїх румяних?
Чому скрізь бачу я тебе?
Чому в твоїй ховаюсь тіні?
Чому звільнитись спроби всі
Мої від тебе безнадійні?

Причарувала ти мене.
Сховала в серці десь далеко.
А я неначе той лелека,
Що хоче високо злетіть,
Та між гілок гнізда заплутавсь.
Мов місяць, що в пітьму укутавсь
І мріє сонце засліпить.

Прошу, мене ти відпусти,
Мені ти волю дай, благаю!
Цього так довго я чекаю.
Злякавсь твоєї чистоти?
А може просто збожеволів?
Ні! Дуже хочеться на волю
З твоєї клітки золотої.
Душі не мучай молодої.
Забудь мене! Пробач мені!
Ще зійде сонце, дощ мине.
І над долиною засяє
Зоря любові. І тебе
В долині щастя тій чекає.
Лиш зараз відпусти мене!..
16 січ. 2003

Немає коментарів:

Дописати коментар