суботу, 20 липня 2013 р.

ЛИСТ МАТЕРІ


 (ПИСЬМО МАТЕРИ, С. Єсенін, переклад)

 Ти жива іще моя старенька?
 Я живий. Привіт тобі, привіт!
 За тобою, моя люба ненька,
 Смуткував, рушаючи у світ.

 Знаю, й ти, тамуючи тривогу,
 Сумувала. Сльози на щоці.
 Раз по разу ходиш на дорогу
 З костуром стареньким у руці.

 До тебе холодними ночами
 Знов і знов тривожні ідуть сни –
 Страшне горе в снах тих поміж нами,
 Не зустріти разом нам весни.

 Та не плач, рідненька! Богу дяка –
 Маячня усе це й казна-що.
 Не такий я вже страшний гуляка –
 Я прийду до тебе попри що.

 Я такий же ніжний, як раніше.
 Бачу сонця промінь крізь хмарини.
 Від туги я хочу як скоріше
 Вернуть ся до рідної хатини.

 Я прийду, коли розкине квіти
 По-весняному вишневий білий сад,
 Щоби серце своє відігріти,
 Щоб забути біль і гіркість втрат.

 Не розбуджуй не здійснені мрії,
 Не хвилюй того, що не збулося.
 Не вбивай останньої надії –
 Нам і так страждати довелося.

 І не вчи мене молитись богу!
 До старого вороття не має.
 Я прийшов сюди по допомогу,
 Яку серце так давно шукає.

 Так забудь скоріше про тривогу.
 Не сумуй так шпарко, дорогенька.
 Не ходи так часто на дорогу,
 Моя люба і старенька ненька.



Немає коментарів:

Дописати коментар