неділю, 22 вересня 2013 р.

Ятірець


                         Синові Василю

На луки – звичними стежками.
І навпростець – на камінці,
Де ми купались малюками
У Конці – річечці оцій…


Коли ж так встигла обміліти:
Уже потічок – не ріка…
І хоч би глянула привітно –
Чи не впізнала козака?..

Невже у тебе пам’ять стала,
Як той дірявий ятірець,
Що я колись отам он ставив,
Де сісняга і очерет?

Прийшов трусити серед ночі,
Й не пощастило так мені.
Це ж я – отой рибалка-хлопчик…
Згадала, річечко, чи ні?

Пливе – як не до неї наче…
Я знов –  травою навпростець.
А на душі – немов побачив
Тоді у дірах ятірець.

Крізь нього прошмигнула рибка,
Як повз село – мої роки…
І що тепер від тебе, річко,
Колись потужної  ріки?..

Якийсь потічок – по коліна.
Нема й коня скупати де…
Міліють ріки. Ріки гинуть
Отак, як села без людей.

Розчистить іноземці брались,
Та їм відмовили – не слід:
Бо десь тут з золотом зостались
Три затонулі кораблі…

Моя ти, пам’яте, не мовкни!
Ти ж – не дірявий ятірець.
Боюсь: не стане річки Конки,
Тоді й Дніпру, вважай, кінець!

Це не-мож-ли-во, чоловіче!
Я теж так думав, як малим
На конях мчав до Конки-річки –
До судноплавної колись!  

Іван Левченко, першодрук, 22 вересня  2013 року


Немає коментарів:

Дописати коментар