неділю, 6 жовтня 2013 р.

Багряним листом...


 Багряним листом темний гай руда накрила,
 А я у снах лечу туди, немов на крилах.
 Туди, де вітер в літні дні кружляв у танці…
 Туди, де сонячні сліди ховались вранці…


 Звилися крони там дубів і осокорів.
 Зустріла вперше я тебе між тих узорів.
 Тоді застигло все нараз, затихли звуки,
 Коли відчула я твої, на дотик, руки…
 І закрутилася земля, і впало небо,
 А гай зелений потемнів, мов так і треба.
 Щоб заховати від очей чужих кохання –
 Сплелися віти у беріз уже зарання…
 З тих пір не раз сміявся гай веселим сміхом,
 І загорявся, як вогнем, багряним цвітом.
 Його окутував туман й купали роси,
 І сріблом вбралися мої зріділі коси,
 Та я в думках завжди лечу до того гаю,
 Де спалахнули пелюстки мого розмаю…



Немає коментарів:

Дописати коментар