неділю, 20 жовтня 2013 р.

ЧАДРА МАРУСІ БОГУСЛАВКИ


 Вузенька вуличка. Стіна, повита хмелем.
 Татари сплять, сьогодні в них байрам.
 Високий дуб, по-українськи - нелинь.
 Святе письмо, по-їхньому - Коран.


 Чого я тут? Ще й, кажуть, Богу слава,
 що я жива, що в мене муж паша.
 А я- Маруся. Я- із Богуслава.
 У мене є непродана душа.

 О, як він любить, як він мене палить!
 Як він мене цілує уночі!
 Каблучки нанизав по дві на кожен палець.
 Браслети на руках, на шиї дукачі.

 І я ходжу, володарка темниці.
 Скриплять у тиші двері за дверми.
 Блищать очима слуги темнолиці,
 мені у ноги стелять килими.

 Ох, килими, барвисті килимочки!
 Фонтан, кальян і сльози на зорі.
 Носила я і плахту, і віночки, -
 ну, як мені, чи гарно у чадрі?

 І меч, і правда - цноти не жіночі.
 Люблю чадру - і чорна, і густа.
 Коли татарам брешуть мої очі,
 ніхто не бачить, як тремтять вуста.

 Мого лиця не видно під чадрою.
 Мій муж поїхав. Тоскно мені. Жду.
 А то б я їм здавалася чудною, -
 чого я зблідла і куди іду.

 Чого дивлюся в море, у тумани.
 Чого, як тінь, блукаю уночі.
 …Бряжчать мені невільницькі кайдани.
 А я шукаю сховані ключі.



Немає коментарів:

Дописати коментар