понеділок, 20 квітня 2015 р.

ЗАДИМЛЕНІ РИМИ З-ПІД КУЛЬ (5)

(Вірш 5. РОЗМОВА З МАТІР'Ю)

Матусю, я стільки не знав ще героїв,
Зростав же в оазі без кривди війни,
Хоч ран від Москви нам ніщо не загоїть -
Та я рабським душам не ставлю вини.

Тому й не тримаю я зла на Росію,
Недобрі не люди - державний уклад,
Так жаль, що фальшивий кремлівський месія
Підступний, мов шавка, слизький, наче гад.
Так жаль, що на зламі віків, недозріле,
Протухле з основи колосить зерно,
І браття вчорашні на нас гострять стріли,
Хоч їхній Титанік прямує на дно.
Так жаль твого внука, росте сиротою,
Хоч спрагло жадає твердої руки,
Та вірю безмежно - покінчим з ордою,
Не завтра - то після, в цей раз на віки!
Повернемо дому, засіємо ниви
Здоровим та чистим зерном, як сльоза,
Майбутнє Вкраїни настане щасливе,
Без граду та смерчу, грибна лиш гроза.
Розхмариться в ясному синьому небі
Хлібами заквітчаний лан золотий,
Воздасть за заслуги Бог, всім по потребі,
То ж кроком широким спішу до Мети...
Сьогодні - на звіра чекаю в окопі,
Здається, найвищої проби вже сказ
Кремлівського монстра зненацька охо'пив,
Та сил у нас досить, не схилить він нас!
Матусю, я стільки не бачив героїв,
У кожного промінь в горнилах-очах,
Не слово єдине тепер моя зброя,
Дай сил мені, Боже, зміцнити розмах!


(Роман Лесюк, пішов добровольцем...)

Немає коментарів:

Дописати коментар