вівторок, 12 травня 2015 р.

Знов дорікає син...


Нічний дзвінок. Який там сон, піїте!
А снився сад, якого вже нема…
Знов дорікає син: як завжди – діти…
Чи тільки у мого отих претензій тьма?


А снився сад  – весняний і квітучий, 
Як давніх літ, і саду  – ані пня…
Знов дорікає син і душу мучить:
На кого ти нас, батьку, проміняв?

Проліз крізь хащі спогадів і вчинків:
Минуле мстить, як десь не так вчинив.
Знов дорікає син… Вже ж виріс, синку:
Чого тобі іще? Хіба це вихід – гнів?

Щось не вдалося – й знов у всім я  винен.
Таке воно – життя: не поле перейти.
Знов дорікає син… Та досить, сину!
Вже цвинтар, де був сад. Дерев нема – хрести.

Невдовзі і туди. Та ще ж душа у тілі…
Хоч і болить воно, однак живий – не вмер.  
Знов дорікає син… Не прийде на могилу:
Хай ходить, каже, та, з якою я тепер.

Слова й слова жбурля, як листя вітер.
О Господи, я все йому в житті зламав:
Знов дорікає син. І якось треба жити:
Хоч стільки літ спливло, а спокою нема. 

Минуле поверта, а кажуть – не вернути.
Та я ж люблю її, тому й той хрест несу. 
Знов дорікає син. Як в ланцюги закутий,
Під звинувачень грім вершу свій самосуд:

В оцих рядках гірких – моїй нічній Голгофі…
Вже наче й вітер стих, що досі голосив.
Знов дорікає син. Себе палю у строфах,
Ненависних йому. Терплю той гнів, бо – син. 


 Іван Левченко, першодрук, 11 травня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар